dijous, 19 de març del 2009

Nen de 10 anys resulta ferit pels mossos

Estic esparverada per la notícia que aquest matí he llegit als diaris...
Un nen d'uns 10 anys ha resultat ferit per un cop dels Mossos d'Esquadra, quan passava per una plaça prop de la Via Laietana amb la seva mare, el seu pare, i els seus tres germans, mentre la policia autonòmica carregava contra estudiants que es manifestaven contra el Pla de Bolonya.
En veure que els Mossos copejaven uns estudiants, els pares del menor han començat a increpar-los i els han demanat que deixessin de pegar els alumnes, al qual els agents han respost pegant tota la família, un membre dels quals --d'uns 10 anys-- ha hagut de ser atès pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
En declaracions als periodistes, la mare del nen, Mireia Castellanos, ha donat suport a les reivindicacions estudiantils i ha criticat que "la policia ha de canviar".
No tinc paraules per descriure el fàstic que em fa aquest fet, com el cos de mossos d'esquadra dissol manifestacions a cops de porra contra qui sigui, joves estudiants desarmats, pares de familia, i fins i tot el colmo de la vergonya, agredint nens petits a cops de porra que no tenen res a veure en el fregat...
Em pregunto si hagues passat jo per allà amb el meu fill de 5 mesos m'haguessin estomacat a mi i al meu fill també... bé ja no m'ho pregunto, amb el que acabo de llegir estic segura que si.
Els carrers de Barcelona ahir van deixar de ser segurs, ja no pels qui delinqueixen sino per la pròpia policia, perque ara és la policia qui delinqueix agredint nens innocents en una lluita que ens afecta a tots i que hem volgut fer des del principi de manera pacífica. Sincerament penso que no hi ha dret i estic indignada!

Veure videos brutalitat policial:



Font notícia :

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada